Samen maken we emoties bespreekbaar!

Veelgestelde vragen, ook wel FAQ genoemd

Hieronder vindt u de antwoorden op de meeste gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een email naar info@EmotieBoek.nl. Ik beantwoord uw vraag graag en denk graag met u mee.

Bestellen en verzenden

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt met aandacht en liefde voor u ingepakt. Wanneer mogelijk wordt uw bestelling als brievenbuspakket verstuurd. Een groot voordeel is dat u uw avonturen buiten hiervoor niet hoeft uit te stellen, uw pakket zal u verassen zodra u thuis komt. Pas wel op dat u er niet overheen struikelt. Past uw bestelling niet in een brievenbuspakket, dan wordt uw bestelling als pakket opgestuurd. Voordeel hiervan is dat het vol smart wachten op uw bestelling wordt beloond, zodra de deurbel gaat en het pakketje met een glimlach van de bezorger aan u wordt overhandigd.

Is het antwoord iets te zoetsappig voor u, bij deze een korte samenvatting:

Uw pakket wordt verstuurd met PostNL en zal z.s.m. bij u worden bezorgd.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

U kunt natuurlijk niet wachten tot u uw bestelling kunt uitpakken, voelen en bekijken! Dat begrijp ik heel goed, om die reden doe ik enorm mijn best om uw bestelling zo snel mogelijk in te pakken. Correctie: Met veel liefde en aandacht in te pakken om het daarna zo snel mogelijk op pad te sturen naar u. Ik heb geen mensen in dienst om dit voor mij te doen, ook besteed ik dit niet uit aan het Centraal Boekhuis. Ik kan u dus niet beloven: Vandaag besteld is morgen in huis (Lukt dit wel, mag u heel trots op mij zijn, want dat ben ik dan stiekem ook een beetje). Uw bestelling zal zeker binnen een week bij u aankomen en het liefst eerder!

De website doet niet wat ik wil, help!

Dat kan gebeuren, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik waardeer het enorm als je mij op de hoogte wilt brengen. Wanneer het aan mijn website ligt, zal ik al mijn website kunsten uit de kast halen om het probleem op te lossen (of hulp vragen als het mij niet lukt). Als het aan u ligt, ja echt dat kan ook. Dan denk ik graag met u mee om ervoor te zorgen dat uw spanning niet te hoog oploopt. Ik weet zeker dat wij samen tot een oplossing komen.

De verzendbijdrage

Het liefst stuur ik jullie de pakketjes gratis op! Maar helaas is dat financieel niet haalbaar. Een boek kost geld, niet veel, als je nadenkt over hoeveel werk, tijd, energie en liefde er in een boek zit. Verzenden kost ook geld, ik heb nog geen postbode gevonden die vrijwillig mijn pakketjes wilt rondbrengen in een auto die rijdt op water. Om die reden vraag ik een verzendbijdrage. Wil jij jouw pakket ontvangen in Nederland, betaal je €1,99, de rest leg ik bij. Ook verpak ik jouw bestelling netjes, zodat het onderweg niet kan beschadigen.

Wil jij jouw pakket ontvangen in België, moet ik helaas €5,45 verzendkosten vragen (en de rest leg ik bij). Dat is best een bedrag, daarvan ben ik me bewust, maar helaas is België een stukje verder rijden. Ik hoop ontzettend dat jullie ervoor kiezen de boeken toch bij mij te bestellen, en niet te kiezen voor de grote blauwe of andersgekleurde giganten. Kies je toch het boek ergens anders te bestellen, doe dit dan bij jouw lokale boekhandel!

Betaling en facturatie

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Nederlandse klanten kunnen gebruik maken van de betaalmethode Ideal. Bent u een klant uit België, dan kunt u kiezen om via Bancontact te betalen. Heeft u niet de mogelijkheid om via Ideal of Bancontact te betalen, mag u mij een email sturen, dan kijken we samen naar een andere oplossing.

Retourneren

Ik wil een product retour sturen. Kan dat?

Natuurlijk kan dat! Zoals elke andere online webshop heeft u, vanaf het moment dat u het product heeft ontvangen, 14 dagen de tijd om het product te bekijken (dit heet het zichttermijn). Wij hopen natuurlijk dat u dan tevreden en blij bent met uw aankoop, maar bent u dit niet mag u het product retourneren. Laat ons dan binnen deze 14 dagen weten dat u het product wilt retourneren door een email te sturen naar info@daantjehetvulkaantje.emotieboeken.nl. Wij waarderen het enorm als u ons kunt laten weten wat de reden van retourneren is, maar daar bent u niet verplicht toe. Daarna heeft u 14 dagen om het product daadwerkelijk naar ons terug te sturen.

We moeten wel streng zijn: Een zichttermijn is een zichttermijn en géén gebruikstermijn. Wij kunnen dus alleen producten retour aannemen die ongebruikt en zonder gebruikssporen zijn.

Alleen de kosten van retour sturen zijn voor u, de eventuele kosten voor het opsturen van het product krijgt u keurig van ons terug tegelijk met de waarde van het product dat u retourneert. Dit geldt natuurlijk alleen als u als u de gehele bestelling retourneert. Als u meerdere producten heeft besteld en u retourneert een deel van uw bestelling, kunnen wij u de eventueel betaalde verzendkosten niet crediteren.

Als u een product terugstuurt dan bent u verantwoordelijk voor verlies of beschadiging. Vergeet dus niet het product goed in te pakken voor zijn hobbelige weg terug. Gebruik het liefst de originele verpakking (mede omdat we dan geen verpakking hoeven weg te gooien). En vergeet niet het verzendwijs goed te bewaren.

De verzendkosten zijn een hele investering voor mij. Als u vooraf twijfelt over uw bestelling, neem dan zeker contact met mij op, zodat we kunnen voorkomen dat u een boek/product besteld, waar u bij ontvangst toch ontevreden over bent.